03.6. 2022
Objave podjetja Roche : Ustvarjalci sprememb
Podjetje Roche želi s kampanjo Change Makers povečati ozaveščenost o tem, kako izguba vida vpliva na vsakdanje življenje posameznika.
Cilj kampanje je predstaviti skupnosti slepih in slabovidnih, izkušnje in izzive oseb z izgubo vida. Kampanja bo posledično dala priznanje posameznikom, ki so prispevali k skupnosti slepih in slabovidnih, in upamo, da bomo z njo oblikovali prostor za solidarnost, deljenje izkušenj in pogovor o zdravju oči.
V oftalmologiji je bil v zadnjem desetletju dosežen velik napredek, vendar je treba storiti še več za promocijo zdravja oči, za preprečevanje bolezni ter zdravljenje in rehabilitacijo ljudi, ki so izgubili vid. Za razvoj novih terapij sta ključna motivacija, predanost in znanje. Enako velja za pogled na svet. In ta je skozi oči nosilcev naše kampanje #changemakers @TheBlindPoetDaveSteele, Rachel Gadsden in Baluji Shrivastav OBE, vedno barvit in pozitivno naravnan.
Oglejte si njihov navdihujoč končni nastop: